>Kimliğinizi görebilir miyim?

>

1 Ocak 2011,
Yeni yılın ilk günü. Nasıl geçerse öyle gidermiş derler ya. (Buna inanmak istemiyorum.)
Soğuğa aldırmadan dışarı çıkıp yeni yılın ilk gününü eğlenceli, dolu dolu geçirmek istedik. İlk olarak bir çarşıyı turlayalım ardından Tekira AFM Sinemalarında film izleyelim dedik. (Demez olaydık!)
Ayda bir gittiğim Tekira AFM sinemalarında katı kurallar koyulmuş sanırım. Çakallarla Dans (film ayrı dert zaten) filmine 2 bilet alacaktık, parayı takdim ettik;
-Nüfus kimliğinizi görebilir miyim? diye başladı direk.
-Yanımıza almadık deyince (suç bizde)
-Sizi alamam elimden bir şey gelmiyor kusura bakmayın dedi.
+15 olan filme giremiyoruz. (Hırs yaptım.) Bana kasti yapıldığını düşünmüştüm (Olur ya tipi beğenmez) fakat, amca dediğim insanlardan bile +15 filme girmek için nüfus kimliği istediler. Gerçekten takdir ediyorum. Bu kadar işine sadık, müşterilere bu kadar ilgi. Pes! Bravo doğrusu.
Vaktimiz bol olduğundan doğrusunu diyecek olursak inat ve hırs yaptığımdan eve doğru yürüdük. (Eve gitmeden 2-3 kere başka görevlileri denedik. Hepsi aynı terane.)
Nüfus kimliğini, öğrenci kimliğini, pasomu, isim ve doğum tarihi yazan her kartımı yanıma aldım. Ve inatla, hırsla merdivenleri çıkıp tüm kimlikleri önüne koydum.
-Alın istediğinize bakın dedim. (+15 filme alınmamak nasıl bir duygu tahmin edemezsiniz.)
Konuşmadan direk 2 bileti kesip “İyi seyirler” dedi.
Böyle devam edin!$½#$#£${
Neyse görevlilere diyecek çok bir sözüm yok. Sonuçta onlar koymuyor herhalde bu kuralları. Tek sitemim: Kaldır kafanı bir bak be adam! +15 filme girmek için babam kadar adamlardan kimlik istiyorsunuz. Ayıp!
Eve gittiğime mi yanayım, filme mi yanayım, boşa harcadığımız zamana mı yanayım anlayamadım.
Şu kadarını söylüyorum: Çakallarla Dans Destere’den sonra izlediğim en kötü filmdi. (bir kaç sahne dışında beş para etmez.) Sinemalar.com’a oraya buraya iyi yorumlara aldanıp sakın paranıza kıymayın. Depresyondaysanız gülmeye çok ihtiyacınız varsa gidin. Yüzünüzde 1-2 tebessüm oluşuyor 🙂 Bide fragmanda “Yılın En İddialı Komedisi” yazmaz mı? Buna filmden fazla güldüm. Ha! Ha! Ha!
Mustafa ŞEKER bey böyle film yapacaksan bu işi bırakmalısın! Kendimi kastım lan gülmek için.

Bugün ne öğrendim?
Hayatım boyunca her daim nüfus kimliğim yanımda olacak!
(not: koç burcuyum :))

Reklamlar

3 responses to “>Kimliğinizi görebilir miyim?

  1. >Görevli personelin saçmalığı başka bişey değil. Yine de kimlik taşımakta fayda var.

  2. >asıl ben kimlere isyan edeyim.benim suçum ne?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s