>TRON Efsanesi geri döndü!

>

Ne yapsak ne yapsak? girdik sinemaya (3D ha! tiridi olandan hani :D) aceleye geldi aslında ama harikulade bir filmle karşılaştık. Tabi o kadar da abartmaya gerek yok. Görsel anlamda harika diyebilirim ama senaryo, kurgu yetersiz. Görsel efektler için izlenir diyorum.
Ve gidecek arkadaşlar hiç tereddütsüz paraya kıyabilir.
***
Filmde yaşanan diyaloglar:
-Hahaha tipine bak lan nasıl gözlük o öyle.
-Merhaba dünyalı ben dostum
Lan verdiğimiz paraya değse bari
-Değmezse gözlükleri yürütelim hacı (tasvip etmiyoruz :D)
Lan çıkar gözlükleri film 2D ye geçti.
-Gözlüksüz daha güzel lan.
-Film bitti lan
-Fragmanlar bitti film şimdi başlayacak mal 😀
***
Fragmanı unutuyordum:

Reklamlar

5 responses to “>TRON Efsanesi geri döndü!

  1. >Saç saç paraları saç saç saçMA.. :FGiderim ben bu filme..

  2. >Şunu da söylemeden geçmeyeyim. Mutlaka sinemada izlenmesi gereken bir film 🙂

  3. >Bi zahmet 🙂 izlemek lazım..

  4. >tiridi gözleri bozmakta çağatay :)baş ağrısı,mide bulantısı,baş dönmesi yapmakta ..dalga geçmiyorum..

  5. >Bende diyorum niye gözlerim sulandı acıyor 😀 Tahmin etmiştim aslında ama değdi ya :))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s