>Defne Joy Foster hayatını kaybetti :(

>

Ekranların sevilen, şen şakrak, şımarık yüzü Defne Joy Foster dün arkadaşının evinde ölü olarak bulunmuş. Henüz net bir açıklama yok, ölüm nedeni ise kalıtsal hastalığı düşünülüyormuş. Kesin teşhis otopsi sonrası konulacak. Türkiye çalkalanıyor, net bir şey yok. HaberTürk‘ün yazdığı habere göre konuşuyoruz. Ben bile öldüğüne inanamazken bu cümleleri yazmak inanın acayip bir duygu.
Çok seviliyordun Defne! Mekanın cennet olsun.

7 responses to “>Defne Joy Foster hayatını kaybetti :(

  1. >Mekanı cennet olsun ..Ekranların neşesiydi..

  2. >Yahu bu nasıl anlayıştır !Birisi ölüyor verilen tepkiye bak. .5 kişi birisinin ölüm haberini alıyor ve bunu eğlenceli buluyor..Laf olsun diye dalgasına mı veriliyor o tepkiler ?Bu ne biçim zihniyet !

  3. >Allah rahnet eylesin…

  4. >Astım hastalığı kalıtsaldır bende astım hastasıyım.Lakin astımı tetikleyecek alerjik faktörler olmadıktan sonra astım krizi gelmez gelsede ağır bir astım krizi gelmez.İlaçla önlenebilir bir nefes darlığı olur.Öldürücü derecede astım krizinin gelmesi için günahı boynuna ama astımı derinden etkileyecek faktörler olması gerekir.Örnek olarak; Aşırı Alkol,Zararlı maddeler,Aşırı sıcak,Aşırı nem bunun gibi doktorların daha iyi sayabileceği faktörler…O gece barda olduğu doğruysa aşırı alkol buna sebeptir diye düşünüyorum.Allah rahmet eylesin.Diğer ölenler için yazan arkadaşlar..Onlarında başı sağolsun..Medya onları söz konusu yapıyorda biz mi başsağlığı dilemiyoruz..Zaten baş sağlığı dilemek için birilerinin konu yapmasınada gerek yok biz sözlü olarak ifade ediyoruz.Allah göreni görüyor.

  5. >Tepkilerde eğlenceyi işaretleyen vatandaşı merak ettim 😀

  6. >Bence bu ölüm çok şaibeli.

Yorum bırakın