>Sünepe insan olmayın!

>

Boş boş konuşan, kendinden bir haber, uyuşuk, kendi halinde, gaza gelen, çevre edinmeye çalışan, çevresindekilerin gazı ile hareket eden (Ön plana çıkıp onu sevecekler ya saygı görecek ya) GURURSUZ, sümsük insanlara “sünepe” diyoru(z). (tartışılır) (bkz. ezik)
Bu kelimeyi bugüne kadar hiç kullanmadım diyebilirim. Bütün bu özellikleri kendinde bulunduran bir “İNSAN” olamaz diye düşünürdüm hep.
Olur! Bal gibi de oluyor.
Bu kelimeyi hak eden onlarca insan gösterebilirim.
SÜNEPESİNİZ!
Anlayana tabi ki.  (gerçi, neyse.)

1 responses to “>Sünepe insan olmayın!

  1. >Bu tip insanlar nefes alıp vermeye dahi zorlanıyorlar. Yazını begendim çağatay. Hikaye yorumun için teşekkür ederim. Hikayenin 20. Bölümünü geçen hafta yazdım. Hikaye aslında bitti. Sonraki bölümde ruhsal tahlillere ağırlık vereceğim. Aynı zamanda Harlem cephesindede ilginç olaylar yaşanacak. Iki hikayeyi iç içe yazmayı denedim. Son 8 bölüm biraz farklı..

Yorum bırakın